ایجاد فرم تماس برای وبلاگ بصورت حرفه ای و زیبا
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
 

سلام

امروز در این مطلب قصد معرفی یه فرم تماس رو دارم این فرم تماس بسیار زیبا و حرفه ایست و توسط برنامه نویسان سایت بلاگ اسکین طراحی شده و می تونه نیاز های بسیاری از وبلاگ نویسان رو برطرف کنه. از جمله ویژگی های این فرم تماس می توان به گرافیک،سرعت،حرفه ای بودن در عین سادگی هست.

 

ابزار فرم تماس ارائه شده توسط بلاگ اسکین ، با قابلیت اجرای فوق العاده راحت برای کاربران با سبک گرافیکی جدید طراحی شده و قابل استفاده است.


برای دسترسی به ابزار فرم تماس ، کافیست کد زیر را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و آدرس ایمیل خود را با آدرس پیش فرض جایگزین کنید تا فرم های ارسالی توسط بازدیدکنندگان شما ، به آدرس ایمیلتان فرستاده شود.


 

لینک به صفحه ابزار فرم تماس را می توان در هر قسمت قالب سایت و یا وبلاگ خود چه بصورت لینک متنی و چه بصورت لینک گرافیکی ( ایجاد یک دکمه ) درج کرد.


نمونه فرم تماس ارائه شده در این صفحه قابل مشاهده است.


منبع » http://www.bloghelp.ir 



|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , ,
برچسب‌ها: ایجاد فرم تماس برای وبلاگ بصورت حرفه ای و زیبا , گرافیک , سرعت , حرفه ای بودن در عین سادگی , فرم تماس , خدمات وبلاگ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .